När humöret är på botten

Ibland känns det bara som om man är på botten och klampar runt i gjyttjan.
Jag tror att jag befinner mig där just nu, känns som om livet hånar mig, som om att man ska veta att man lever.

Den ena dåliga nyheten efter den andra sköljer över en.

Jag har haft några sådana dagar och igår tror jag att måttet var rågat, det slutade med att jag bara stod och grina i köket med älsklingen.

Morgonen började med att på väg till jobbet fick jag andra punkteringen på två veckor på samma bil på olika däck...sen hände en massa på jobbet som jag inte kan skriva här. Slutade iaf med att jag torktumlade en kudde på jobbet som gick sönder som resulterade i att vi hade dun i HELA tvättstugan på jobbet. Tur att jag har en del snälla arbetskamrater som tog hand om det efter de att jag gått. TACK!

Jag va så less att jag bara ville att dagen skulle ta slut och att jag fick vakna upp till en ny och bättre dag.

Jag vet inte om oddsen är med mig direkt för nu har vi ingen bil och det är ju otroligt roligt och lättsamt.

Vilket otroligt deprimerande inlägg.. - det bjuder jag på! =)

Nej, nu ska jag plocka ihop och träna Bruno, sen är det dags för APT. De två sakerna borde ju fullföljas utan allt för stora konstigheter kan man tycka...

Hur går det för er är ni inne i ett flyt eller på samma våglängd som en annan?
Livet på Landet | |
#1 - - Fia:

Jag är på samma våglängd som dig... Där har jag iförsig varit ett tag som du vet. Häromdagen tappade jag en kryddburk på induktionshälln som såklart sprack, igår läckte det vatten från tvättmaskinen ut på heeela golvet och iag glömde jag som vanligt tjejernas matsäck så jag fick åka två gånger till dagis. Sen är det de vanliga som du redan vet allt om! asg :-D Men nu har jag slutat bli hysterisk jag bara skrattar åt det. Igår förnekade jag att maskinen läckte vatten utan stängde bara garagedörren och gick därifrån. hahahahahaahhahah!!!



KRAM TILLDIG och hppas det vänder för dig!!!!! Hade vi haft en bil till hade ni DIREKTfått låna! PUSS!



ps, när får v koma och hälsa på? Hemma på lördag?

#2 - - ?:

Vissa dagar verkar allt gå emot en och man undrar, vad har jag gjort för att förtjäna detta. Men tänk då på att i stunderna när allt flyter ställa dig samma fråga. Ger perspektiv på hur vi gärna förstärker det negativa och i dom stunderna glömmer bort att söka styrka och tröst i det bra i våra liv samtidigt ser vi gärna på lyckan som något självklart när vi upplever den trots att vi allt för ofta bidragit betydligt mindre till att förtjäna den. - Nej jag säger som Roland Järverup "Efter regn kommer solsken" Kram

#3 - - Lovisa:

Gör som med en tv tryck på off och starta om just för dagen meine tips

Upp