Tjohoo.

Jag har en jobbarkompis. Jag berättade för henne att jag uppdaterat häromdagen, då sa hon att man ska uppdatera minst en gång om dagen. Så V jag försöker nu. =)

Idag ska jag på möte inne i stan. Shoppa de sista till 60års kalas"barnet". Sen ikväll blir det jobb.

Nu har jag inte många dagar kvar till semester, ganska precis 3 veckor. Har aldrig haft tidig semester men nu blir jag ledig över midsommar och det vill jag vara. Planerna är än så länge öppna.

Jag funderar på om jag inte ska ta och gå ut och göra lite nytta samt att jag ska knäppa lite kort och lägga upp.

Vad tycker ni är det bästa med midsommar?
Livet på Landet | |
#1 - - Veronica:

Braaa där Elin :-D

Jag skulle egentligen jobbat i midsommar men snälla E sa att han gärna jobbar såna dagar åt mig eftersom jag har barn.Gulle!!!

Det bästa med midsommar är umgås med nära och kära,äta god mat och att gå ner till Björkis på midsommardagen :-p

Kram

#2 - - Diana:

Midsommar ska vara

sol, hav, musik, midsommarstång, dans, familj, vänner, sill, nubbe & en sjujäkla fest! =)

#3 - - Veronica:

Nu var det länge sen igen.Skärpning!!! :-p

Upp