Jag vill åka, vill du?

Vad går uppdraget ut på?
Om du blir vår utvalde resereporter bjuder vi dig + eventuella medresenärer på resa och boende. Du skriver resedagbok i din blogg under hela resan där du berättar om hotell, resmål, utflykter, mat, stämning etc…Vi vill även att du dokumenterar med hjälp av bilder.


Testa denna länk:

Klicka här

Solresor, deras idé gillar jag skarpt!
Livet på Landet | |
#1 - - Fia:

hihi! Jag vet! ;-) hääärligt ni haft på semestern. Synd att ni inte kunde komma igår! (jag hoppas Micke vidarebefodrade att ni var bjudna! :-D

#2 - - Veronica:

Bra!!! :-D

Jag lyckades jobba över en halvtimme idag med.

Alltid är det nåt som ska göras när man tror att man är färdig.

Måste ju göra snyggt åt grabbarna som ska jobba imorgon ;-)

Nu är jag ledig i 2 hela dagar!!!

#3 - - Veronica:

Ja jag skulle inte klara mig utan matlista.

Isterband är mumma det med :-)

Upp