Min svämor...

tycker att jag uppdaterar för dåligt så nu kommer det!

Anledningen till att jag inte uppdaterat är följande:
*jag har varit otroligt arg och besviken
*jag har inte orkat
*jag har börjat jobba
*jag har kört bil
*JAG HAR VARIT INTE BARA ARG OCH BESVIKEN UTAN SÅ SJUKT J-LA LEDSEN!

Som ni förstår så har jag återgått till min vardag med körkort och jobb, dock bara halvtid på jobbet men endå!

Jag är nu frisk, det känns ju kanon! =) Känns bra att få ett fungerande vardagsliv igen! Nu är jag tillbaka igen! =)

Ikväll har det vare styrelsemöte här hemma med vallhundsklubben, kul att sitta med och få va med och höra och lyssna! =) Många trevliga människor! Och mycké hundar och får/nöt prat!

Nu ska jag duka undan efter mötet och gå och sova - är trött har ju faktiskt jobbat idag! =)

PUSS
Livet på Landet | |
#1 - - Jossan:

Heej!

Skönt att du har kommit igång igen! :)

Hoppas att allt är bra även om de verkar vara mycket jobbiga saker som händer för dig just nu! Du är stark så de fixar du - de vet jag! :)

Massa Kramar

#2 - - Fia:

Men vännen! WHY? Kram på dig!!!!

#3 - - moster:

det var på tiden, såg ditt inlägg på fb men har inte haft möjlighet att ringa och fråga varför du var så ledsen, är glad att du nu är back in business om än så länge på halvtid. Sköt om dig gumman så hörs vi

#4 - - carina:

Ja hon har rätt,din svärmor.Det skrivs alldeles för lite hehe..Hoppas att det är bra...

#5 - - M:

Låter inte bra det där om att vara arg och ledsen.

Upp